Místo výkonu práce: MČ Praha – Velká Chuchle
Termín nástupu: 1.4.2021 nebo 1.5.2021
Platová třída: 8
Pracovní poměr na dobu: neurčitou
Pracovní úvazek: 40 hod./týden
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů:
požadované vzdělání
min. SŠ s maturitní zkouškou (ekonomické zaměření výhodou), zkouška ZOZ „při správě daní, poplatků a jiných peněžitých plnění do veřejných rozpočtů“ výhodou
požadované znalosti
činnost ve veřejné správě vítána, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), orientace na internetu a intranetu, praxe v oblasti pronájmů bytů, nebytových prostor, pozemků a hrobových míst výhodou
další dovednosti, schopnosti
schopnost samostatné práce, odpovědné rozhodování a dobrá komunikativnost, pečlivost, flexibilita a odolnost vůči stresu
Zájemce podá písemnou přihlášku podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:
Písemné přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby je vyhlašovatel obdržel nejpozději do dne 15.3.2021 do podatelny ÚMČ na adresu:
Úřad městské části Praha – Velká Chuchle U Skály 262/2
159 00 P r a h a 5 - Velká Chuchle
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka odboru smluv, daní a poplatků - neotvírat“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a nevybrat nikoho z přihlášených uchazečů k sepsání pracovního poměru.